Milona1

Alla inlägg under september 2010

Av milona1 milona1 - 12 september 2010 20:25

                                Hej alla söttnosar:)

 

 

              Förlåt att jag inte har skrivit men ibland tappar

          jag lusten... Íallafall... idag på panfu har jag träffat två av mina barn Jesper ocn nåra siffror och Noah och nåra siffror:)Jullejulle är oxå mitt barn men et var länge sen jag såg henne....Men jag vet inte om jag kommer skriva mer på bloggen vi får se

 

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards