Milona1

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

SUR !!!

Av milona1 milona1 - 27 mars 2011 10:14

                           HEJ ! Nu är jag heeelt SUR !!! Bara SUR OCH SUR !!! Jag har inte klarat gå in på panfu i TRE DAGAR !!! ÅHHH !!!  Varför kan inte bara Det gå !! :(


Se hela bilden


ÅHH !!!  !! Altså jag klarar inte ett skriva HEJJJJDDÅÅÅÅÅ !!!!!!   





Ojojojo!! vad sur hon är !! Men det sku´lle jag oxå vara om inte jag fick mig in i panfu. Men jag bor ju i panfu så det kommer att aldri henda   Vet ni vad Noah har lärt sig att säga !!??? Milona1 och Easter blåis och Marianda... Eller åt milona1 säger hon mamma    Cx  Ejter .. Hihi det var han Cx Men nu ska jag gå och köpa en glass till mig o han så heejdååå


        //Easter

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av milona1 milona1 - 2 april 2011 07:45

  Heej ! förlåt att jag inte bloggat, men jag har tänkt på en sak, jag ska sluta att blogga sluta att spela panfu. det är säkert många av er som känner oxå att ni vill sluta . men men man kan ju inte spela panfu för länge. nu är jag elva år och tack ...

Av milona1 milona1 - 30 mars 2011 14:45

Heej vet ni hur mkt ni har samlat ihop till Japan, på en dag !!! Det är är sjukt mkt, men om jag skulle get mina hundra kr skulle det vara 1.377.800 . Jag vill så gärna ge dom pengarna till japan ,  jag känner mig så hellt ..... jaja men livet är som...

Av milona1 milona1 - 29 mars 2011 18:03

Fööörllååt  att jag inte skrev idag, men jag skrev på chat boxen att jag skulle på kontakt möte (utveklings samtall) Föresten läs den här dikten ;):                                      Pandor på panfu gillar att spela                          ...

:O

Av milona1 milona1 - 28 mars 2011 20:37

Heeej ! min min mamma o pappa har varit utomlands i helgen .  Och när dom skulle köpa en ipone 3 hade dom med sig sov påsar för att få en  xD Och säkert många av er har nintendo dc o dci ochså vidare. MEn där mamma o pappa var fanns det    Ninteno...

Av milona1 milona1 - 28 mars 2011 18:48

Heej här är morys header till hans tävling :   Blev den fin ? Jag blev ganska nöjd iallfal. Här kommer bilderna från Egons :   det varr goooot !      Hihi ! Jag har fler bilder men dom är på mig själv. det var jätte roooligtt att vara där ...

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards