Milona1

Alla inlägg under augusti 2010

Av milona1 milona1 - 29 augusti 2010 16:23

Hej alla pandor!

Trodde ni att sommaren var över?! Inte än inte! Se själv på de snygga bilderna på pandor på semester här nedanför (klicka på View with PicLens så syns de större :) ) Grattis till Cocky, Mimmi748, PandanLollo99, chickago, pokopetnr1 och morrey som har vunnit varsin hammock! :D

Hm, jag kanske ska skicka in en egen bild så att jag också får en sån här snygg hammock… :idea:


Håll höjd!

Milona1

Av milona1 milona1 - 29 augusti 2010 09:06

                          Hej pandor!!!

 

       Idag vet jag inte vad som e sten :O nu spelar jag bara panfu så hejdå

Av milona1 milona1 - 28 augusti 2010 20:24

                                      Hej alla pandor:)

 

 

                Krucio har förvanlat det här kamaria och i hyllan som:)

 

 

 

 

 

på paint gjorde jag nån bild alså jag bara gjorde nåt   ful eller hur;O


Har ni sett nya level grejer:) bra eller hur:) JAg är på level 35.. SOV GOTT NU ALLA PANDOR

 

                  

Av milona1 milona1 - 25 augusti 2010 15:49

                          Hej alla pandor: ) 

 

     Jag har inte skrivit sså mkt men jag kmr inte

           skriva varje dag;) så ni vet!krucio har förvandlat

       en skåll i salongen:) Jag tänkte skriva vad som  står

             på panfubloggen idag:):)

Hej på er igen kära pandor,
vissa av er har gissat rätt vems fot det var Max nuddade i mörkret i källaren. ;)
Minns ni? Max gick ner i källaren för att hämta ett ljus. När han trevade runt i mörkret där nere kände han plötsligt en fot i tassen!

 

Precis! Oj vad rädd jag blev! Så hörde jag en djup stämma: “Hallå, vad gör du här dödlige panda!?!?” :shock: Jag försökte se men det var för mörkt. Någon tände ett ljus. I ett fladdrande ljus såg jag… en mumie!!! Inrullad i rosa toalettpapper! Det var ju mumien från äventyret med isdiamanten. Känner ni till det??? Mumien verkade vara jätteglad att se mig: “Det är så coooolt att någon hälsar på mig här nere, jag känner mig så ensam!” Och sedan började han berätta… och slutade inte prata. Ni ska veta att mumien är ett par tusen år gammal, och han har en hel del historier att berätta. I början var det spännande, men efter ett tag blev det rätt så långtråkigt… :roll:


Historierna tog aldrig slut. Dörren var fast så jag kunde inte gå därifrån. Och mumien bara pladdrade på… Jag började bli hungrig, min mage började knorra. Högre och högre…

 

Under tiden började jag undra vart tusan Max tagit vägen. Jag hade inte sett han på flera timmar. Så jag gick ut för att leta. Vet ni hur jag hittade honom? ;)

 

Pssst! Det berättar vi på fredag.
Håll höjd.
Milona1  

Av milona1 milona1 - 22 augusti 2010 10:15

                        HEJ ALLA PANDOR

       NU MÅSTE JAG SKYNDA MIG FÖR VI SKA PÅ LOPPIS

 

               DET SOM ÄR STEN ÄR LAMPAN I POLLEN MITTI MELLAN KIOSKEN OCH OMKLÄDNIGS RUMMET:)

         IDAG PÅ LYCKO HJULLET FICK JAG TRUMMOR:)

                  PS.. JAG ÄR AVSTÄNGD FRÅN CHATTEN IDAG OXÅ DET ÄR JU ORÄÄTT VISST JAG BLEV AVSTÄNGD TRE IGÅR OCH DET FORSÄTTER BLIR MAN DET FÖR ALLTID??

  --- ELLLER?i morron börjar skolan .. Men nu ska vi gå

 på loppis hejddå 

Av milona1 milona1 - 21 augusti 2010 14:17

             

 

         Hej alla pandor :)

 

 

Nu är jag innne på panfu och fick en ice carpet på

       lycko hjullet burken i kiosken ä'r förvandlad

  Lomise var nys inne och jag skulle säga till henne

         Milona1-Har du sett min blogg Lomise?

         Lomise-Vet inte

          Lomise-Jag håller inte reda på alla

milona1.Gå in på min blogg www.milona.bloggplatsen.se

     Då kom det upp

      -kära panda o blabllablabla  åhh jag hatar det:( NU SKA JAG GÅ OCH SE PÅ TV:) HEJDÅ

Av milona1 milona1 - 20 augusti 2010 08:06

                                   Hej alla pandor:)

 

               Krucio har förvanlat fågelen i taket på slottet

            och idag är det guldpanda dagen:)  På lyycko hjullet fick jag en bakrund

        till pandan:) Nu ska jag bara göra nåt på panfu:)

  

 

                        Hejdå alla pandor: -*

Håll höjd///

Milona1

Av milona1 milona1 - 19 augusti 2010 16:03

                                    Hej alla pandor

 

 

  Nu är jag hemma där jag bor så nu kommer jag skriva

         mera men jag kommer ju inte skriva hela tiden;)

     Krucio har förvandlat en grön lykta i stallet där man måste vara gp för att gå med hästen, över lådan den som öppnas och nåra ögon fram.. Då vet ni det:) På

           lyckohjulet fick jag en spegel med nåra hår saker

      på:)Då vet ni vad jag fick

 

                Hejdå alla pandor  

Håll höjd//

Milona1

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards