Milona1

Alla inlägg under november 2010

Av milona1 milona1 - 4 november 2010 08:32

Heej! Jag har tänkt att sluta skriva på bloggen:( Jag kanske kommer börja skriva sen igen, Men ni kanske träffar mig inne på panfu :) Jag tänkte ge er nå blogg tips som ni kan gå in på, www.florina.bloggplatsen.se

                                www.bestpingvingirl.blogg.se

                                www.ylloms.blogg.se/panfu

Ni kan ju oxå titta på länkar;) Som jag sa jag kanske kommer att skriva sen. Hejdå:( ses på panfu

  '

 

              håll höjd//

              Milona1

Av milona1 milona1 - 2 november 2010 20:42

Heej! Jag tänkte visa er hur det såg ut när jag börja spela panfu;) Så här var det på kartan

racer banan kom oxå   Hihi fin eller hur;) sjön kom oxå  så här såg den ut      

stan såg ut så här förut  

Jag och kabrabiska stranden kom och ladan:) Ja !

  Hejdå har lite bråttom nu ;)

  Håll höjd//

   Milona1

Av milona1 milona1 - 2 november 2010 15:28

Heej! Nys var panfu_Max inne:)  Jag han ta ett foto   Där:) Det bästa foto jag fick:) Jag tog oxå ett foto i undervattenskolan.

: I morron kommer vi åka till min stuga sen ska vi flytta till Norge, Jag kommer skriva på bloggen ibland inte lika mkt som jag gör nu, Men snälla forsät o läsa endå om jag inte kommer att skriva lika mkt:) Nu ska jag fik;) Hejdå

 

  Håll höjd//

  Milona1  

Av milona1 milona1 - 2 november 2010 09:44

Heej! det här blir ett kort inlägg för min mamma ska ha datorn snart. Jag träffade Lomise nys och emilio:)   Hihi :)

 

     :) Nu ska mamma ha datorn

  Hejdå

 

  Håll höjd//

  Milona1

Av milona1 milona1 - 1 november 2010 17:54

Heej! Nys träffa jag en krokodil som körde runt i en blil men bilen var för trån och svansen var för lång så den fick sitta på ett lite brak där bak:)HaHa;) Skojja

  Nys träffade jag MOLLYMO onte en krokodil, hihi

  jag tog ett foto   :)  Nu ska jag göra nånting på panfu

 

 

    Håll höjd//

    Milona1

Av milona1 milona1 - 1 november 2010 09:20

Heej! Om du har en blogg och vill vara med på länkarna så skriv vad eran blogg heter:) Lomise är inne på panfu men det går inte att flyga till henne.    Nu är haloween slut så nu ska jag ta av mig spök kläderna och ta på mig mina vanliga kläder   Jag måste oxå ta bort haloween sakerna från min kojaBort med dom här sakerna 

   Och hit med dom här sakernaTada ! Blev det fint:) Nu ska jag nog göra nånt på panfu! Hejdå

  Håll höjd///

  Milona1

                                      Ps: Kom ihåg att skriva din blogg på komentarer 

                                            om du vill vara med på länkarna! Hejdåå     

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards