Milona1

Alla inlägg under april 2011

Av milona1 milona1 - 2 april 2011 07:45

  Heej ! förlåt att jag inte bloggat, men jag har tänkt på en sak, jag ska sluta att blogga sluta att spela panfu. det är säkert många av er som känner oxå att ni vill sluta . men men man kan ju inte spela panfu för länge. nu är jag elva år och tack för alla år. dom har varit underbara ♥  jag kommer att sakna er jätte mkt. ibland har det  kännst som att vi känner varan när vi pratar med varandra på panfu xD Men inne i mitt ♥

fins det ett till hjärta, det hjärtat hetter pangu hjärtat , och det kommer vara där för alltid och där finns ni =) Nu äre nog dags att säga hejdå !! Hejjdååå värdens bästa panfu och

                                                  
                          värdens bästa vänner, kommer

                                                  
                           sakna er super mkt ♥

                                                  
                               


                                                  
                            //milona1    




Kommer sakna er <33 I   ALLA

!!!!! Pööz och kraam

Byye byye eppel paj <3333333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards