Milona1

Alla inlägg under februari 2011

Av milona1 milona1 - 28 februari 2011 20:15

Tjoo alla mina små sööttisar    Jag tänkte visa Morys saga den är ju ass grym , titta själva

 

 

Scen 1:

 

Scen 2:

 

Scen 3:

 

Scen 4:

 

Scen 5:

Allmänt

Av milona1 milona1 - 28 februari 2011 16:05

Tjoooooooooooooooooo ! vad vi har saknat er   vi har haft jätte kul i Jämtland, Men nu vet vi att sportlovet börjar för nåra andra  Hur har ni haft det för dom som hade sportlov ?? Hoppas bra men nu börjar del7 hihi, jag har nästen glömt vart vi var men nu kom jag på xD

 

Vi ver när dom där andra djuren kom o ville ha frukten

 

  Oooo, Ni får tänka tills i morron. sa dom, Marianda gick plösligt in i en buske, Och där bakom var det ett hus, Och det var en stoooor buske, Marianda gick in i huset och såg sig omkring , jag o blåis fattade ingenting, Men då sa marianda

- Yesss en gammal tellefon hoppas den funkar

jag och blåis förstog nu, Vi ringde till hasse  (telefonen funkade)

han skulle ta sitt flygplan hitt och vi skulle få flygga med han,

 

 Om en timme kom han och vi blev så glada, vi tog frukten o hoppa i flyget, O vipps var vi i panfu :) vi gick till sjukhuset   Vi sprang in till milona och viv gädde henne frukten (forsättnigen följer)

   Nu undrar ni säkert vad som hännde ! men det får ni veta i morron

 

ÖVER TILL MILONA1

 

Tjooohooo Easter dina historier e så braaa ! Hihi tack

Jag var oss en kompis så det tog lite tid innan jag skrev !

Titta på den här ni vet ju fågelen roger men dom har gjort så här xD

HAHA !!  Nu ska jag göra nå på panfu ! Hejdå

Av milona1 milona1 - 18 februari 2011 19:17

Tjoo ! ja hella rubriken förklar ju alt , Eftersom att det är sportlov ska jag till Jämtland och där är det internett   Så jag kan inte skriva på bloggen tills sportlovet är slut D:  Bara om jag kunde fråga om nån kan skriva lite på min blogg medans jag är på sportlovet,Nån  jag litar på

jag bara tar ett lätt lösen sen byter jag tilbakka till ett annat när jag kommer tillbaka, har nån av er lust till det, skriv bara om ni vill i kommentarenrna ärnars får den vara tom tills sportlovet är slut,

Plzzz det skulle varit supper snält, Då ska ni bli månadens panda och jag kan göra en fin teknig till den   

 

 

 

       skicka en komentar på engång ärnars  hinner vi inte,

jag kanske kan skriva ett litte tidligt på morgonen i morron,

Skriv i komenataren om ni har lust att skriva under sportlovet åt mig =)

 

   Nu ska jag äta glass hejjdåå

 

Av milona1 milona1 - 18 februari 2011 17:24

tjooo jag vet vem anonym är tildeb1 hon sa det räätt foran min noss

 

 Hon sa så här

 

-jag är anonym

-jag orkar inte hålla det i hemlighet

 

    Det är olaglit att skriva elaka saker till varandra   

 

Jaaaa tildeb1 det är förbjudet, Nu är alla sura på dig och du ligger illa till... 

 

                    Det var det jag skulle säga.. hejdåå sötiisar Hejjdå

Av milona1 milona1 - 18 februari 2011 15:34

Tjooo ! jag hadde skrivit ett jätte långt inlägg men internett pajja, men nu har pappa fixat det, så nu måste jag ska slt igen,

Men nu är Easter på plats igen så nu kommer del6

 

Heeeeeeeeyh vad jag har saknat er<3333 Nu kommer del6

 

 

 var var vi?! Jo där

 

 

Vi skulle sova vi fixade till allt sen var det dags att sova, Blåis försökte få en jord gubb från ett träd  Men sen fick han den, Då åt han upp den så klart, När vi skulle sova var det super kalt, Men på morgonen blev det varmt. Vi gick o gick sen blev det en upp för backe , den var super långt men vi klara den, när vi enkligen kom upp såg vi den, jaaa där var den   Vi sprans som gallnigar till den, vi tog den . JJA VI HADDE DEN =)

Men då kom jag på , - O neej, vi har frukten, men hur ska vi komma hem?! Vi funderand o funderade.... Plösligt kom det nån back oss

-Hej behöver ni hjälp med nåt? Blåis sa jaa

-vi har frukten till Milona1 men hur ska vi komma tillbaka till p...

jag och Marianda bryt han och viskade

- Men detär ju dom som ska ha frukten som Hasse prata om,

Jaha.. ne jag sa inget till er sa Blåis

Dom sa så här till oss

Vi kan faktiskt hjälpa er kommer hem, men då måste vi få frukten

Nej aldri sa vi i kör nästan,

oo ni har att tänka tills imorron (forsättnnigen följer)

 

ÖVER TILL MILONA1

 

Tjjjoooooooooo ! Eftersom det är sportlov nu så kommer jag vara i jämtland hella sportlovet. Och där finns det inge intennettt.

Så den här bloggen kommer inte nån skriva på tills sportlovet är slutt,

Kanske jag skriver i morron om jag hinner, Så vi får se ;)

Nu ska jag in på panfu så lågga in om ni vill träffa mig.

 

       Hejjjddååå

Av milona1 milona1 - 17 februari 2011 18:16


  Jag vet inte om den funkar men hoppas det  !

 

 På www.linnealinespanfublogg.bloggplatsen.se har hon gjort en bild till mig men det gick inte att få in den på datan   

 

 Heejdå

Av milona1 milona1 - 17 februari 2011 16:51

Haai =) Förlåt att jag skriver nu, Men jag skrev igenkligen tre gånger fast blev avbruten i alla, en gång skulle jag kära lök o en gång skulle jag hjälpa nån att få tillbaka hästen och sen gick jag in och så skrev jag men då skulle jag rida :D Hehe, Men nu är jag här,

 

   Easter är fortfarand sjuk XC   Okej då.. jag vill inte att hon ska bli frisk för historien, För att jag älskar henne, Hon kan tyvär inte skrivaidag heller :(

 

Idag funkar level maskinen Det är lite konstigt för att jag har varit medllem på panfu 837 dagar tror jag, och är bara på level 48  , Har ni sett att pomis10 har slutat skriva   Hennes blogg var ju supper bra. det här är den nya stillen som jag skrev om igår  , Här kommer en video om det ens går, eller den laddar, medans skriver jag nåt XD Nej jag ska skriva till er medans vidion laddar, Hej alla    hehe ursäkta , Men jag vet inte vad som har hänt, Seriöst easter vi måste snart gå till en doktor du kan ha fått i dig vad som helst, jaja jag ska skriva nåra bloggar som Milona1 bruka kolla på

 

                          www.morys.bloggplatsen.se

                           www.panfuluigi.bloggplatsen.se

                          www.panfukillen.bloggplatsen.se

                         www.ebla.bloggplatsen.se   

        

Emmmm, pomis10 har slutat bloggat på den   

 

   Jaja              www.sanna9.bloggplatsen.se

                        www.lomise.blogg.se

                        www.anzylanzy.bloggplatsen.se/

                        www.bonggospanfuliv.blogg.se/

                        www.panfustars.blogg.se/

                        www.panfuhanna.bloggplatsen.se/

                       

Säkert många mer , men jag vet bara dom   opps ,

 

Det tar en evig het för videon att ladda upp så tar utt den på nästa inlägg :) Heejdå

Av milona1 milona1 - 16 februari 2011 20:12

Heej allihoppa gissa om jag har det bra, Neej det luktar spya över hella huset, Jag kan inte göra nåt åt det   Förlåt alla men jag måste skriva del6 när jag blir frisk går det br   Easter det går säkert bra, för alla här är så snälla     Vet ni vaad , min mamma skriver på gaddens blogg  Jag är så glad för hennes skull ! Nu vet jag allt som hände med lilla  soque, Ja läs själv så får ni nog oxå reda på det

 

Ella hittade Carl och hans Soque igår. Det är riktigt illa med dom! Carls äventyr till Bitterland blev till en ren mardröm! I måndags tog de sig ända fram till gränsen till Bitterland. Precis när de hittat vägen till slottet trampade Soque på en glasskärva. :shock: Den stackaren började blöda och kved högt. AAAJ. Det gjorde att Evrons vakter hörde dem och kom springande mot Carl och Soque med något slags elchockvapen. De såg sig i panik omkring och hittade i sista sekund en buske de kunde gömma sig bakom. Puuuh, de kom undan!


De skräckinjagande Pandorna gav inte upp så lätt utan höll vakt i närheten av Carl hela natten! Carl och Soque kunde inte göra något annat än att hålla sig lugna och avvakta tills Pandorna försvunnit. Igår morse gjorde dom äntligen det! Vakterna sprang tillbaka till slottet och Carl flydde tillbaks mot Panfu med den skadade Soque i armarna. Ella hittade dom uttröttade och uthungrade vid bassängen igår.

 stacars soque,

 

 

         jag har tänkt att byta text, men den texten får ni se i morron   

 

 Godnatt på er söötnosar Haha <33

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards