Milona1

Alla inlägg under december 2010

Av milona1 milona1 - 17 december 2010 15:14

Heej alla små gulli pandor! Om sju dagar så är det jul och jag tänkte ta en liten paus så jag skriver när skolan börjar .. Om det går bra för er ! För jag brukar ine egentligen sitta så här mycket vid datorn så jag tar en paus från datorn ;) smart eller hur.. Ja det tycker  jag var en super bra ide..Ja så då börjar jag pausen efter det här inlägget.. Så då blir det ett långt inlägg.. För jaag ska berätta vad som hände på panfu idag..Jag vakknade på morronen av ett förfälittt bråk.. Jag tittade ut genom fönstret och där stog crusio. Han hade bygt om hella panfu till sitt rike.. Jag såg att nåra pandor tvingades ner i en stor hålla. Skräm mig inte nu:( Låt mig få berätta klart nu easter.. jag sprang till telefonen så fort jag kunde och ringde polisen, Men ingen svarade, Det känndes som att en sten tryckte ner mitt hjärta, Plösligt knaka det på dörren då blev jag ännu räddare, Jag sprang bakom soffan och gömde mig. Men då sparkade dom till dörren och in kom det två stora suldater.. Dom hittade mig fort och tog mig med in i hållan som var vid vullkanen.. Jag skrek och ropa på hjälp.. Men så klart kunde ingen rädda mig.. Suldaterna slängd mig ner från vullkanen.. ÅÅÅ så vakna jag.. Julträdet låg på golvet allt julpynt av.. Så kom Easter till mig och så.- Varför klättra du på julträdet o hoppa ner?Haha jag trodde du hade blivit helt koko..Ja men mardrömmen var faktiskt läskig..Nu ska jag nog skriva om nåt annat så att inte ni får mardrömmar.. Har ni sett min nya header!? Vist e den fin? Jaja inte helt fin då men jag gjorde den på picasa3.. Bara om jag hade photoshopp..MMM Nu är hon i sitt dröm land.. men medans kan jag berätta om min dröm.. Jag drömde att  jag blev kung på wobby dagiset..Så bjödd jag alla på glass..Ojjj jag kom bort i drömmar, HeHe.. Nee nu ska vi bara säga en sak till alla små sötta o gulliga pandor!

 

                                   God jul!! Och gott nyt åt:)

 

                   Kom ihåg att vi har paus till skolan börjjar!

                   Ses 2011 ;)

 

 

                                  ps) när det är blå text skriver båda

 

 

                         HEJDÅ!! ochha en riktig god jul :) kom tillbaks till bloggen när skolan börjar eller så skriver vi på eras bloggar på komentarer att nu börjar vi skriva..

 

 

      GodjulSe hela bilden

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av milona1 milona1 - 16 december 2010 15:18

Heey! Just nu så väntar jag på min kompis så om det blir ett hejdå mitt i inläget så kommer hon så ni vet.. Idag fick man en liten kula till sin julgran.. Jag tycker det är dåligt att gp pador kan få två saker..  Om vi går tillbaka till förra inlägget när jag prata om hur fulla alla pandor är, det tycker jag fortfarande jag skulle hellre vara en pokopets eller wooby eller bolly..Puhh jag är så glad att jag är en wooby då slipper jag ser ut så där  Men du lilla Easter kanske i framtiden kommer den där stillen vara helt populär  Hehe man får vell titta på profilen i många timmar    Hehe har ni sett världens sötaste (prantande) Katter <33 Haha den sist var ju bäst ;P Ja<3 Här är en till..

det stog Massor av roliga katter men det är synd om nåra titta på videonSå sötta!kan vi köpa en..?Hehe vi kunde ha gjort det om dom hade katter i panfu.. Nu kommer hon..Hejdå

Av milona1 milona1 - 14 december 2010 18:07

Har ni sett hur full alla pandor är titta !   å fyyy..Milona1 jag håller med dig !

mm jag skrev en kometar till ella och max blogg så här skrev jag

- snygg???? den är ju konstig och jag ser ut som en gorilla

   Men två saker som är bra 1. DET HAR KOMMT SNÖ TILL PANFU!! Hurra 2.jag är på level 42 :) Nu ska jag äta mat håll höjd//

        Milona1   hejjdå

Av milona1 milona1 - 14 december 2010 14:31

Hejj! Ännu har det inte kommit snö till panfu, och på panfubloggen så jag nåt orätvist titta på bilden så ska ni få seser ni guud var orätvist dom får leka i snön medans vi ska få vänta på snön.. Jaja vi får vell hoppas att den kommer snart.. zzzz... Men vem sover?!

   (gäsp) jag vet men jag tänkte villa

                                                  
  lite zz..

Jaja nu när du har fri från dagiset så får du vell ta det lungt. HeHe!

När jag skulle leta efter jul bilder på google då hittade jag en bild och jag kom på en menig som pasar til den bilden

 

 

 

   Tomten ger julklappar till alla i världenJapp som jag sa alla i värden ;)  Hejjdå   Håll höjd//

                                                  
  milona1

Av milona1 milona1 - 13 december 2010 21:07

Heej Sötisar :) Ni ska få se en rolig video . Aoo det där borde göra ont för katten på slutet.

Ja det såg ont ut.. Men den var vell sööt, Easter nu ska nog du gå och sova.. Ja godnattii! 

  Jaaa Easter frii!!   Hehe

 ZZZZZ....

                 Hejdåå     håll höjdd//

                                    Milona1

                

 

               

Av milona1 milona1 - 13 december 2010 12:52

Heej alla! Idag är det lucia dagen och vi har gått lucia tåg hella skoll dagen.. Jag ska fixa en jul header snart jag fick inge tid igår.. och potal om jul det kommer att komma snö till panfu snart! Jippi då kan jag prova min pulka som jag har fått från bolly dagiset! Ja det kan du easter. Idag fick jag ett paket från jul strumpan.. Jag vill så gärna öpna det nuu, Nejj nu får jag börja göra en Jul header 

 

     HEJDÅ Men easter det där var min rublik

 

 

 

   Håll höjd//

    Milon.. Och easter  Åhh,

Av milona1 milona1 - 12 december 2010 20:15

Heej! Nu har jag bestemt mig att börja skriva på bloggen!

Jag kommer att göra en jul header , Hoppas den bli fin HeHe.. Jag kommer ändra lite på bloggen nu, i stället för veckans panda och veckans namn kommer det bli månandens panda. Och min bolly Easter kommer skriva i bland;) Här är ett foto på mig och henne   

HeHe hon sa att hon ville så gärna ta fotot brevid kaninen så det blev så ;) Nu ska jag börja göra en ny header :) Hejjdåå!

 

 

  Håll verkilgen höjd//

  

   Eran Milona1

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards