Milona1

Alla inlägg under oktober 2010

Av milona1 milona1 - 31 oktober 2010 18:21

Heej! Nys träffade jag pomis 10:) Tog ett foto   Igår var pomis 10 inne oxå och då frågade bella222 mig

-  Vem tycker du är bäst i panfu

- Då sa jag Först panfu kamaria sen panfu max sen panfu ella sen pomis10 sen florina 68 sen lomise..

Då sa hon

-Vanliga pandor

då sa jag

-Florina68 och Pomis

Medans vi pratade om det hade pomis 10 set allt vi hade sagt,

Gudd vad pinsamt det var när hon sa att hon hört allt.. HeHe! Men det är ju sant florina68 och pomis 10 är bäst av alla valiga pandor i PANFU!:) Hejdå

  Håll höjd///

  Milona1

Av milona1 milona1 - 31 oktober 2010 07:48

Heej! Vi har en vinnare på historien och det var.... Florina68:) Grattis, jag fick in två historier, Florinas var bra! men ericstar var ju oxå bra. här kommer Florinas historia. Det går inte att kopiera:O Men ni kan titta på komentarer längre ner. Här kommer forsättnigen för mig.

 

  Milona1 hörde ljudet det var ett högt ljud. hon kände att det var nära henne, Milona1 Sprang till hennes koja, när hon kom dit såg hon ett spöke som tänkte ta en pumpa som kostade mycket pengar,   Milona1 tyckte nu att hon behövdes inte, Hon gick till bibblan, Hon satte sig ner, men plösligt såg hon en bok som hon aldrig hade sett förut,    Hon öppnade den.

Hon tänkte vell ehh det är vell ett uppdrag, hon tittade i hennes uppdrag bok men alla uppdrag var klara   Hon gick till hamnen där boken hade ett kryss, När hon kom dit, sen forsätter ni;) lycka till, 

 Jag har nåt dåligt att säga till er, jag kommer att flytta till Norge, och det kommer vara svårt att blogga och skriva på svenska när jag ska börja skriva på norska, Så jag vet inte om jag kommer forsätta skriva på bloggen när jag flyttar till Norge, men många på panfu kommer ju från finland och danmark och england som många sejer eller jag vet inte om man ska tro på det, men om det är sant så är det så. Men jag ska iallafall flytta till Norge, Nu ska jag spela panfu, Hejdå

 Håll höjd///

 Milona1

Av milona1 milona1 - 28 oktober 2010 19:04

Heej! Nys träffa jag Stella8,    Första gången jag träffade stella8 var hon avstängd från chatten, HeHe!     I morron är det gp dagen:) Då kan jag ha på mig nå fint;) Jag ska ta på mig nå läskigt. Nu ska jag titta på nåt på tv:n;) Hejdå

 

  Håll höjd//

  Milona1

Av milona1 milona1 - 27 oktober 2010 19:43

Heej! Snart stänger chatten, Jag tycker att chatten borde vara öppen hella tiden, På panfubloggen har  jag anmält mig med i blogg tävlingen;) Håll tumarna uppe för mig:) Nee men nu får heja på vem ni vill men jag hejar på mig:) Hihi, Just nu träffa jag kly84 som var super snäll panda   Nu ska jag städa lite ses sen

 håll höjd///

 Milona1

Av milona1 milona1 - 26 oktober 2010 18:06

   Heej!! Snart är det halowen ! Vad ska ni ha på er den dagen?? jag ska kanske ha på  mig detta   MM! Fint;) eller fint jag menar läskigt:) Jag har inte så läskiga kläder,   NU ska ni få se hur jag fick en halowen grej;)det börjar så här             Så det var allt jag glömde en annan prat bubbla, men den får ni se sen;)   veckans panda är stella8 !

 Grattis;) Nu ska jag träna min pokopets:) Hejdå

  Håll höjd///

  Milona1 

Av milona1 milona1 - 25 oktober 2010 19:34

Heej! Jag är en sån som vill att alla ska gå in på min blogg hihi!          Hihi    Nu sitter jag oss Florina nu ska jag börja gå hem för snart stänger chatten, Hejdå

  Håll höjd//

  Milona1<3333

Av milona1 milona1 - 24 oktober 2010 20:01

Heej! Nu stängde chatten;( Men jag han ta ett foto på mig ovh florina och pomis   Pomis är bäst:) jag tänkte skriva en historia och ni ska forsätta på den;)här kommer den

 

:en dag när Milona1 skulle gå och äta på panfu resturangen sa gubben till milona1

-Gå här ifrån du är inte välkommen in hit.   Milona1 blev förvånad och kände att det kom en tår som ran ner för hennes kind.    Milona1 tänkte-Jag kanske inte behövs i panfu, 

Hon gick till hennes gömställe bakom vattenfallet och grinade   hon tänkte kamaria är ju alltid nån att prata med när man är ledsen, hon gick till kamaria, när hon skulle gå in i dörren till kamaria    Sa dörrvakten...

rästen får ni skriva på komentarer. nån kommer att vinna

 håll höjd//

Milona1

Av milona1 milona1 - 23 oktober 2010 16:31

  Heej alla sötisar;) För en timme sen var jag inne på panfu och då träffade jag sos999 riktig snäll pandakompis:)Igentligen skulle Pomis_10 vara med men hon låggade ut;(Nu pratar jag med milja7 på panfuoxå värdens bästa panfukompis;) <3333   

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards