Milona1

Alla inlägg under januari 2011

Av milona1 milona1 - 31 januari 2011 19:53

   Heey !Hoppas ni kommer.. Så här står det


                                Anmäl er i komentarerna om ni vill komma

                               Det är pjammasparty kl: 17.00 till 18.30

                                  alltså fem till halv sju eller längre !

                                  plats:pandaland i min koja


                           OBS: Ta med goot humöör !! hoppas ni kommer :)

Nu ska jag på afärren med mamma Heejdå 

Av milona1 milona1 - 31 januari 2011 14:12

Heey alla mina små söta pandor   

Nu har vi internett tillbaka men nu är min dator seegg och då menar jag supper segg ! ex. När jag var inne på panfu nys så skrev jag heey och då tog det typ fem minuter innan det koom upp .. Privat till min dator hej cp dator jag kallar dig det för du är det

                                                  
                                               nu !! Men jag sluttar kalla dig det om du

                                                  
                                                sl
utar vara seeeeeeeeeeeeeeeggg !!!!!!!!!!

Hoppas det funkar XD Jag har nys gjort litte av läxan måste göra klart dom sissta tallen ... Skriver säkert mer sen med bilder :D Heejdå min sööta pandor

Av milona1 milona1 - 29 januari 2011 17:47

Heey ! Förlåt men jag fick inge internett! snart går inteternett bort igen för jag är i Jämtland men jag skriver När jag kommer hem !

Me jag ska bara visa en supper bra Låt ;)


Haahhaa ! ;P  jag vet men nu måste jag gå  !  Ses på måndag

Om jag inte skriver på måndag är intternet fortfarande CP .. Haha

Heejjjdddå minna sötta pandor gullisar

Av milona1 milona1 - 27 januari 2011 06:57

Heey o goodmorron! Nu har jag nys vaknat  Och nu väntar jag på pappa. Medans skriver jag CX När jag låggade in och skulle äta troys goda pankakor ! Men han var borta   Jag sprang i ringar tills jag såg att det var spår ! Okej ska inte överdriva! 

berättar kanske sen för nu kommer pappa! Heejdå

Av milona1 milona1 - 26 januari 2011 15:54

   Zöttisar :)

Av milona1 milona1 - 26 januari 2011 14:56

Heey ! Idag är det maskin saken ! Man får en cafe sak ! Jag tycker inte om det   

Och det här är min andra panda  

   Här är min familj <3 Min mamma och pappa !   Nu ska jag vara med dom Hejjdå

Av milona1 milona1 - 26 januari 2011 07:05

Heey ! nu ska jag äta jag tänkte bara säga att när jag kommer hem ska jag göra många läxor så det kan vara att jag inte skriver på ett tag idag men jag kommer skriva idag  Heejjddåå

Av milona1 milona1 - 25 januari 2011 15:03

Heey ! Nu har jag så tråkigt ! Ingen av miina vänner är inne på panfu ! Men säkert alldels snart kommer nån lågga in ! 

Hej brr :/ Heej Easter varför är du blöt och kall ?

Jo nön är borta så jag och mariana tänkte att vi kunde bada i sjön ! Men det var kallare en vad jag trodde!

Förstår det :/ jag badade igår med puttis nnär det var snö tillomed XD Idag på skolan  gjorde vi instrument .

Årkar inte ta foto på dom. Nu blev jag kompis med nån  två försten :D Heejdå

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards