Milona1

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av milona1 milona1 - 6 augusti 2010 12:58

                              HEJ GISSA VEM JAG BLEV VEN MED

          KAMARIA O MAX.. JIPPI!!!!!! JAG BLEV INTE VÄN

                   MED ELLA MEN JAG BLEV VÄN MED LOMISE

     OXÅ DÄR!! DET DÄR KOMMER SÄKERT VARA BÄSTA

   DAGEN I PANFU, NI FÅR SE BILDERNA NÄR JAG KOMMER

    HEM FÖR JAG LÄRDE MIG ENNU INTE HUR MAN TAR

       KORT PÅ DATORN MEN PANFUPAN SICKADE EN KOMMENTAR MEN JAG HITTADE INTE DÄR MAN SKULLE TRYCKAJag viste inte att man kunde bli ven med kamaria, HAHA gör dom verklingen så där när dom ska lågga in på panfu.. JAG TOG BILDER PÅ MAX O KAMARIA I DJHUNGELEN ELLA VAR SÅ LITEN SÅ JAG KUNDE INTE SE HENNE SÅ BRA

Av milona1 milona1 - 6 augusti 2010 10:36

                      Hej alla pandor:D 

 

      Man måste ju säga vad krucio har förvandlat

              för om man inte hittar då kan han

       ju förstöra hella panfu det vill vi inte vist:C

  I djur affären akvariumet.. Kom ihåg troll stav

                och dom fina glassögonen:)

Av milona1 milona1 - 6 augusti 2010 08:44

                    Hej alla pandor!

 

Idag vet ni vad som händer kl tolv då gå in på pandaland

   kl 12 i djungelen.. Då ska vi ju ha möte och kanske

         Ella och Max kommer!! Jippii  tiden går så sakta när man väntar på nåt bra jag ska ta foto, om jag

       får veta hur man tar foto med datorn

               då får ni se bilderna på direkten

   Om jag tar foto på kameran då blir det sudigare

         och ni får inte se bilderna på direkten..

                 Men nu får jag ta o leta hur man tar foto

       På datorn

                                     Hejdå alla pandor

Håll höjd//

Milona1

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards