Milona1

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av milona1 milona1 - 16 februari 2011 20:12

Heej allihoppa gissa om jag har det bra, Neej det luktar spya över hella huset, Jag kan inte göra nåt åt det   Förlåt alla men jag måste skriva del6 när jag blir frisk går det br   Easter det går säkert bra, för alla här är så snälla     Vet ni vaad , min mamma skriver på gaddens blogg  Jag är så glad för hennes skull ! Nu vet jag allt som hände med lilla  soque, Ja läs själv så får ni nog oxå reda på det

 

Ella hittade Carl och hans Soque igår. Det är riktigt illa med dom! Carls äventyr till Bitterland blev till en ren mardröm! I måndags tog de sig ända fram till gränsen till Bitterland. Precis när de hittat vägen till slottet trampade Soque på en glasskärva. :shock: Den stackaren började blöda och kved högt. AAAJ. Det gjorde att Evrons vakter hörde dem och kom springande mot Carl och Soque med något slags elchockvapen. De såg sig i panik omkring och hittade i sista sekund en buske de kunde gömma sig bakom. Puuuh, de kom undan!


De skräckinjagande Pandorna gav inte upp så lätt utan höll vakt i närheten av Carl hela natten! Carl och Soque kunde inte göra något annat än att hålla sig lugna och avvakta tills Pandorna försvunnit. Igår morse gjorde dom äntligen det! Vakterna sprang tillbaka till slottet och Carl flydde tillbaks mot Panfu med den skadade Soque i armarna. Ella hittade dom uttröttade och uthungrade vid bassängen igår.

 stacars soque,

 

 

         jag har tänkt att byta text, men den texten får ni se i morron   

 

 Godnatt på er söötnosar Haha <33

Av milona1 milona1 - 16 februari 2011 16:13

HAHA XD ! Lady gagga i ett ägg, Det laddes ut på youtube  13 februari 2011, Heejjddåå

Av milona1 milona1 - 16 februari 2011 15:11

Tjooo ! Easter kommer skriva sin forsättnig på del6 senare idag eller i morron, Hon har blivit sjuk kräk sjuka har hon   Så vi får se, Om ni går till sjukhuset så har Soque skadat sig, va nej opps  förlåt att jag spyde XC

 

Stacars litten, det är så synd om henne, XCCCC  

HALLÅ tänk på mig m   CX han har trammpat på en glasbit , men doktorn sa att jag skulle komma till henne varje dag, då blir hon bättre, Och jag låvar dig doktor det kommer jag attt göraa 

 

 Nu har jag gjort klart is diamanten o gissa vad jag tog    

PENGAR XD Mohahhhaaa,  Men jag har bara 412 kr !

Jaja det kommer säkert fram alla pengar snart, När dom kommer fram ska jag börja igen o få mer pengar xDD 

 Nu ska jag göra nått på panfu, Så heejdå 

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards