Milona1

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

jag skriver inte varje dag

Av milona1 milona1 - 25 augusti 2010 15:49

                          Hej alla pandor: ) 

 

     Jag har inte skrivit sså mkt men jag kmr inte

           skriva varje dag;) så ni vet!krucio har förvandlat

       en skåll i salongen:) Jag tänkte skriva vad som  står

             på panfubloggen idag:):)

Hej på er igen kära pandor,
vissa av er har gissat rätt vems fot det var Max nuddade i mörkret i källaren. ;)
Minns ni? Max gick ner i källaren för att hämta ett ljus. När han trevade runt i mörkret där nere kände han plötsligt en fot i tassen!

 

Precis! Oj vad rädd jag blev! Så hörde jag en djup stämma: “Hallå, vad gör du här dödlige panda!?!?” :shock: Jag försökte se men det var för mörkt. Någon tände ett ljus. I ett fladdrande ljus såg jag… en mumie!!! Inrullad i rosa toalettpapper! Det var ju mumien från äventyret med isdiamanten. Känner ni till det??? Mumien verkade vara jätteglad att se mig: “Det är så coooolt att någon hälsar på mig här nere, jag känner mig så ensam!” Och sedan började han berätta… och slutade inte prata. Ni ska veta att mumien är ett par tusen år gammal, och han har en hel del historier att berätta. I början var det spännande, men efter ett tag blev det rätt så långtråkigt… :roll:


Historierna tog aldrig slut. Dörren var fast så jag kunde inte gå därifrån. Och mumien bara pladdrade på… Jag började bli hungrig, min mage började knorra. Högre och högre…

 

Under tiden började jag undra vart tusan Max tagit vägen. Jag hade inte sett han på flera timmar. Så jag gick ut för att leta. Vet ni hur jag hittade honom? ;)

 

Pssst! Det berättar vi på fredag.
Håll höjd.
Milona1  

 
 
Michelle

Michelle

25 augusti 2010 17:46

Hej skulle du vilja kolla på min panfublogg?? http://www.pjf.blogg.se /Michelle

http://www.pjf.blogg.se

 
tigerz

tigerz

26 augusti 2010 17:40

Hej Milona1!
Jag fick din kommentar och har nu en ännu ny blogg att läsa o kommentera :) det är så kul när jag får reda på fler bloggar. och du har en riktigt snygg design!
Ha en bra dag Milona1!
/tigerz

http://www.tigerz.blogg.se

milona1 milona1

27 augusti 2010 14:28

tack:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av milona1 milona1 - 2 april 2011 07:45

  Heej ! förlåt att jag inte bloggat, men jag har tänkt på en sak, jag ska sluta att blogga sluta att spela panfu. det är säkert många av er som känner oxå att ni vill sluta . men men man kan ju inte spela panfu för länge. nu är jag elva år och tack ...

Av milona1 milona1 - 30 mars 2011 14:45

Heej vet ni hur mkt ni har samlat ihop till Japan, på en dag !!! Det är är sjukt mkt, men om jag skulle get mina hundra kr skulle det vara 1.377.800 . Jag vill så gärna ge dom pengarna till japan ,  jag känner mig så hellt ..... jaja men livet är som...

Av milona1 milona1 - 29 mars 2011 18:03

Fööörllååt  att jag inte skrev idag, men jag skrev på chat boxen att jag skulle på kontakt möte (utveklings samtall) Föresten läs den här dikten ;):                                      Pandor på panfu gillar att spela                          ...

:O

Av milona1 milona1 - 28 mars 2011 20:37

Heeej ! min min mamma o pappa har varit utomlands i helgen .  Och när dom skulle köpa en ipone 3 hade dom med sig sov påsar för att få en  xD Och säkert många av er har nintendo dc o dci ochså vidare. MEn där mamma o pappa var fanns det    Ninteno...

Av milona1 milona1 - 28 mars 2011 18:48

Heej här är morys header till hans tävling :   Blev den fin ? Jag blev ganska nöjd iallfal. Här kommer bilderna från Egons :   det varr goooot !      Hihi ! Jag har fler bilder men dom är på mig själv. det var jätte roooligtt att vara där ...

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards