Milona1

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av milona1 milona1 - 22 oktober 2010 20:14

Heej;) När jag var inne på panfu hade jag emmafluffy florina68 skoen och goldenlove1 pjamas party, På slutet gick alla iväg då var det bara jag och golgenlove1 kvar.    Då tog jag ett foto;) Det var så kul att vara på pjamas party;) Har ni hört på panfubloggen att Max ska säga att det var menigen att pappers flyplanet skulle komma till ella inte till Penny:O Ikväll är det cikus möller eller hur det stavas. ROOOMMMPPPAA!! Haha den äger XD Jag var inne på youtube och sökte på panfu och då kom panfu big foot och då visar en panda hur man gör äventyret big foot;) Här kommer detett bra tips om man behöver hjälp;)


   Nu ska jag titta på idol.


   Hejdå alla söta gulliga pandor  håll höjd//

                                                  
    Milona1

Av milona1 milona1 - 22 oktober 2010 14:20

Heej!! Nu har jag varit i undervattenskolan;)    Jag blev sugen på en glass när jag hade dansat i under vattenskolan, sen blev jag sugen på en glass

            hihi;) Nu ska jag äta upp glassen innan den smälter;)Hejdå alla mina sötta pandor:)

  Håll höjd//

  Milona1 ps en panda ville att jag skulel ta foto   här:) Hejdåå

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards