Milona1

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av milona1 milona1 - 23 oktober 2010 16:31

  Heej alla sötisar;) För en timme sen var jag inne på panfu och då träffade jag sos999 riktig snäll pandakompis:)Igentligen skulle Pomis_10 vara med men hon låggade ut;(Nu pratar jag med milja7 på panfuoxå värdens bästa panfukompis;) <3333   

Av milona1 milona1 - 23 oktober 2010 09:27

Heej! Nu är jag inne på panfu;) Florina68 och goldenlover1 är inne.Vi tog ett foto   Hihi jag sa tre för goldenlover1 och florina68 skull. Florina fick en panfublogg idag gå in på den och skriv gärna en komentar till henne www.florina.bloggplatsen.se Jag läste nys på panfubloggen och gissa vad som har hänt jag kopiera det

Se upp alla pandor,

BONEZ ÄR TILLBAKA! :shock: Carl Caruso kom stormande till min trädkoja igår. Han var andfådd och svettig och ville varna mig och Ella.

Han hade sett Bonez kila förbi bakom slottet. Vi måste ta reda på var skurken är och vad han har i kikaren! Skriv en kommentar om ni vet något. Varje ledtråd kan vara livsviktig!
För er som inte vet vem Bonez är.

Det är han som satte på hårtorken på big foot tror jag;) Hihi   Men det här är ju inge bra;( Nun måste säkert alla pandor kämpa!!!

 

     Håll höjd//

     Milona1

                                   ps:Var försiktig när som  helst kan det hända nåt:O

 

 

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards