Milona1

Alla inlägg under augusti 2010

Av milona1 milona1 - 18 augusti 2010 15:18

                              Hej alla pandor:D

 

       Krucio har förvandlat en liten lampa inne på present

          affären:) Jag har inte skrivit så mkt men det

             är för att jag har varit i min stuga, I morron kör

     vi hem ditt jag bor då kommer jag skriva lite mera för

       nu har jag inte skrivit på en hel dag ju  hihi

       idag på lycko hjulet fick jag en is stoll åhh:( jag vill

            ju ha en ny koja:)

Av milona1 milona1 - 16 augusti 2010 15:26

               Hej alla pandor:):):)

 

 Här kommer veckans panda namn

Sofia29337

veckans panda är mikaela02   GRATTIS

Av milona1 milona1 - 16 augusti 2010 12:15

             Hej alla gulli pandor!

 

       Vet nån frågorna på big foot i labratoret ?

    Snälla om nån vte skriv en kommentar för jag

        vet verkligen inte frågorna jag vet att första

            är bambu och jag tror andra är kina!

      Nu låggar jag in på panfu och ska fråga nån

        Men om du vet skriv gärna en kommentar:)

jallafal nu är jag vän med ella:) jag vet inte om jag har skrivit det, Om jag inte har det så kunde ni få veta!!!krucio har slagit till i bok hyllan i bibblan//Bibloteketåhh försvin!!!

Av milona1 milona1 - 13 augusti 2010 15:56

Hej alla pandor krucio har förstenat basket korgen i ladan  bra att veta..

Av milona1 milona1 - 13 augusti 2010 08:59

                                  Hej alla pandor!

       Nu vet jag varför jag inte kan ta fotot inne på datorn

             för jag har en bärbar och där finns inte knappen

        man ska trycka på. hemma har vi en till dator

               och den är inte bärbar, och knappen som man

          ska trycka på är där så om nån vet vart man ska

                 trycka på en bärbar dator komentara snälla

          ärnars kan jag ju bara ta in suddiga bilder in på

             bloggen :(Se hela bilden Igår då fick jag mig in på panfu

 

 

 

 

 

 

 

 

det var bra så jag fick ta stenen  och forsätta med big foot:) Kan  nån hjälpa mig och säga svaren på dom frågorna på uppdraget big foot! Jag skrev fel igår! Jag vet att dom äter bambu men jag vet inte dom andra snälla skriv en kommentar:)  Jag låggar in på panfu nu så ni vettt! Hejdå alla gulli pandor

Håll höjd//

Milona1

 

                                 Ps.. Jag såg Max igår:)

Av milona1 milona1 - 11 augusti 2010 14:38

                            Hej alla pandor:D

 

      Det går verkligen inta att lågga in på panfu,

          datorn är för seg  ´Jaja jag  kan komma

      in på panfubloggen, det är inte lika roligt.Om

  jag inte skriver på lä'nge så är det för att datorn

        är knäpp i huvedet, den är så för jag är oss farmor

     och det är dålig däknig(stavnigen)?? Jag får knappt

         youtube upp, Jag ska försöka leta upp en riktig

        gammal bild från panfu:DJag kan säga att det

        har kommit ett nyt uppdrag:) när jag är färdig

                 med big foot då kommer jag köra det uppdraget

 

       Jag letar efter en bild men såg en annan

   så här såg det ut när jag blev medlem på panfuSe hela bilden

jag vet inte om det ser ut så här nu, Jag tror inte det.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

men nu ska jag ta den gammlaste bilden i panfuseriöst har jag letat efter den här bilden i en evighet;O vad onödigt vem har inte sett den här bilden... Jaja nu vet ni hur den gamlaste bilden i panfu ser ut.. HEJDÅ ALLA PANDOR

Håll höjd//

Milona1

Av milona1 milona1 - 10 augusti 2010 17:47

                             Hej alla pandor:D

 

        DATORN ÄR SÅ SEG! Jag har inte skrivit så mycket!

     Jag tänckte gå in på panfu först men jag börjar

             med att skriva på bloggen! så nu får jag

    hålla tummarna ! jag skriver sen om vad jag gjorde

      i panfu..

Av milona1 milona1 - 8 augusti 2010 10:09

                     Hej alla pandor:)

      Igår gick inte datorn igång så jag kunde inte skriva

            på bloggen:( förlåt.  Sen idag ska jag försöka

       gå in på panfu. SNart ska jag äta frukost, jag

  försöker få upp panfubloggen o se vad som har hänt:O

     Nu såg jag på den och det var sen panfu möttet 

  Nu ska jag ut o köra moped (vet inte hur det stavas)

    Hejdå alla pandor!!!

Håll höjd//

Milona1

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards