Milona1

Alla inlägg under augusti 2010

Av milona1 milona1 - 4 augusti 2010 07:33

                   Hej alla pandor 


Jag tänkte bara säga att loise har kommit tillbaka till panfu ! Hon står i ladan å väntar. Då ska man läsa i en bok o sen ska man tävla med sin woddy eller vem man nu har. Jag tror nån har varit inne på min panda   För nåra dagar sen låggade jag in på panfu då hade jag fått en kanin med mantel på som husdjur och igår när jag lågade in hade nån byt färg på pandan den var röd men igår var den ljus blå jag låvar att jag har inte gjort nått av dom sakerna, Men jag ska få veta vem som e inne på min panda!   Den ljus blåa färgen var ganske fin på min panda.. HOO  

                            

                                        Håll höjd

                                      Milona1

                                                  
   

Av milona1 milona1 - 3 augusti 2010 14:36

Hejhej!! Jag heter Milona1 på panfu o jag älskar panfu:)just nu är jag på pappas jobb o det går inte o få sig in på panfu på datorn, Men jag ska hem kl.4 då kan jag komma in:) Jag hoppas att många kommer att läsa bloggen o skriva komentarer det skulle varit jätte roligt   När jag kommer hem ska jag nog börja med en header till bloggen .. jag kan hjälpa er med äventyr o sånt men det e ett äventyr jag behöver hjälp med.. Big foot.. HIhi  Men får fråga nån ...jag bor i Umeå men ska snart flytta til eskeltuna  (vet inte hur det stavas)jag vill inte flytta för jag kommer sakna alla mina kompisar..min stuga är i jämtland i bräcke nästan i bräcke det heter Gimdalen som är ganske nära bräcke:)vi började med vår stuga i gimdalen förra sommaren men nu ska vi bara målla ballkongen o fixa ute med gräset o så  jag måste oxå få litte mera saker på mitt rum  Jag glömmde säga att jag e tio år. enda tills Fredag måste jag stå upp kl.6 på morronen på sommar lovet  jag e super trött men jag måste vakna så tidligt för jag ska följa med pappa på jobbet..Jag har en annan blogg som jag skriver om mig själv inte panfu men om man ska se den så måste man känna mig, sorry   Min bästa kompis på panfu heter Florina68 o vi e oxå bästa kompisar på riktigti. Ibland kommer jag skriva att vi möts på panfu  den tiden o den servern... Jag har en lilla syster som heter Johanna min mamma heter Gudrun o min pappa heter Hans så ni vet.. jag har inget hus djur men vill så gärna ha en hund eller katt eller sköldpanda.. Jo föresten så har jag en vandrande pinne som heter Helge jag har haft sju vandrande pinnar den första hette.. Toppy den andra Alex den tredje Alexandra den fjärde Vira den femte Wille den sexte Kaktus O den sjunde Helge som jag har nu.. Toppy bodde ensam sen när han dog köpte jag Alex när jag hade haft han ett tag köpte jag Alexandra när dom blev stora köpte jag Vira då hade jag tre st. Men sen dog Alex o Alexandra:( då hade jag vira men sen köpte jag wille men släpte ut honom för han var så dum.. hihi  Vira han inte ens bli stor så då dog hon. då gick det nåra veckor så då köpte Jag Kaktus när han var en litten bäbbis kankse förra sommaren köpte jag honnom men han dog i Sommar så nu har jag Helge som  e kanske fem centimeter dom kan bli 9 cm eller tio.. Kaktus blev nio..förra sommaren hade min kompis Alex o Alexandra hon var barn vakt då hade hon oxå två vandrande pinnar men då äffter sommaren köptte jag en litten o det var första gången vi såg en litten han fick hetta Salat o men i Sommar sa hon att han hade dött... Men nu ska jag nog sluta skriva har skrivit ganska mkt.. Hejdå alla pandor.. Håll höjd Milona1

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards