Milona1

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av milona1 milona1 - 10 mars 2011 16:08

Tjoohoo Nu har vi varit på bio eller jag o jag vi ! marianda o blåis o Noah ska ju med ! Men det blev lite tjafs när vi skulle in

  

Vakten släppte absolut inte in oss ! Så vi såg halv filmen XC

Men jaja jag har ju seett den föör ! Föresten vill ni veta vad vi såg för film den var bra xDD Men nu ska jag se på tv heejdåå

Av milona1 milona1 - 10 mars 2011 14:53

Hejjdååååå !Vadå hejdå??? Man ska ju säga Tjooo inte hejdå?! Jag ska ju gå    ne vänta lite du ska ju inte gåå nån stans Jooo ! Jag ska vist gå !  vart då? Jag hinner in... Jo du hinner säga det. Okej då jag ska på fest med dagiset ! Men det har ju ingen sagt till mig ! Du skulle ju vara barnvakt för Noah ikväll !!?? Nej det får marianda o blåis göra !Men vi ska ju på bio!  Noah får följa med !!! heejddååå ! Men gå inte !! Ächh det blev för sent D: Men jaja vi får boka en till plats    sees på panfu

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards