Milona1

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av milona1 milona1 - 21 mars 2011 18:14

Heej här är videon från youtube till Luigis tävling ;)

Hihi hoppas den var bra xD Ps: Om ni oxå vill hitte en rolig fil från youtube till luigis

                                               tävling gå in på www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Av milona1 milona1 - 21 mars 2011 14:01

Heeej allihopa <333 nu har jag kommit hem från skolan och nys gjort 3 läxor. Och nu får jag änkligen sätta mig vid pc xD Katew vill ha svar på en fråga, jag tror jag förstår men jag ska visa det jag tror att det är ;) så här kommer det

-hur man flyttar menyn

Först så går du in på din blogg

du trycker på instälnigar

  

Där trcker du på menyavdelningar. Sen så kommer det så här:

  då trycker du på ändra placeringar

då blir det så här:

   Och då kan du dra ex. Om du vill att RSS ska vara längst ner då drar du den dit ;) Och sen det viktigast av alt !!!

  Hihi ! Hoppas du förstog !!


Och här kommer en saker som inte jag viste xD

Ducks nya namn blev... NISSE !! Jag röstade på det :)

Mern nu ska jag till panfu så ses där :)


Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards