Milona1

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av milona1 milona1 - 11 mars 2011 16:31

Hallojsen ! jag har tänkt att han en ny tävling (bloggstafet) Och till den som vinner ska få.. Hmm... jag vet Maassviis med Glass och godis!!

Jag tror många tyckte om det förslaget men nee ett annat ! Jag och Easter ska tänka ! Men om ni villl vara med i den komentera i komentarerna :)

Av milona1 milona1 - 11 mars 2011 14:27

Tjoooo änkligen äre Fredag <3 Och jag kommer inte att åka till Jämtland   Jag vill ju så klart till Jämtland . Men när jag är i Jämtland kan jag ju inte skriva på min blogg, Vad ska ni göra i helgen? Jag vet inte en xD  Altså jag har inget att göra för jag orkar inte lågga in på panfu just nu   Så jag har bara tråkigt, men jag kan kan skriva vad ella o max gjorde i går kväll, Dom gick till sranden för att se hur det gick för den där pandan som dom kallar anka xD Men för er som inte har gissat är namnet duck. Iallfal, Så skulle ella se om han andas lungt ! Och då tog han i Ellas händer och skrek AHHHH ! här är ett foto

Anka drömmer mardrömmar

March 11th, 2011

God morgon Pandor,

vi måste berätta något om den här Pandan  från stranden. Han är på något sätt så…konstig.

Eh, Ella, varför säger du inte bara hans namn? D…

Psssst! Jag vill inte säga hans namn i bloggen. Vissa Pandor har inte gissat hans namn ännu och jag vill inte förstöra spelet för dem.

Okej, då kan vi kalla honom för “anka” tills vidare. :lol: Det är nämligen den engelska översättningen av han namn.

Haha, okej. Ni har ingen aning om hur mycket Anka skrämde mig igår. Jag får fortfarande gåshud när jag tänker på det. Så här var det: Max och jag var hos honom igår för att gissa hans namn. Strax därpå sov han som en björn.

Eh, Ella han är ju en björn också – en Pandabjörn. :D

Anka? Pandabjörn. Detta är förvirrande. Nyfikna som vi är gick vi till stranden igen på kvällen. Vi ville vara där när han vaknar så att vi kunde ta reda på mer om varifrån han kommer. Men där gick vi bet. Anka låg fortfarande där och rörde sig överhuvud taget inte. För att vara säkra på att han sov smög vi oss inpå honom. Vi hoppades också lite gran att han skulle vakna av det, hehe. ;)

Ella gick alltså väldigt nära inpå honom och höll sitt öra vid hans mun för att ta reda på hur tungt han andades. Plötsligt börjar Anka att svettas och tar tag i Ellas arm och skriker som ett lejon “AAAAAAAAHHHH. NEJ NEJ.SNÄLLA Sluta!! AAHHHH”

Han hålde ella i handen i En minut   Ella sa att vi skulle få se hennes blåmerken om vi inte trodde hon. Men det får vi vell aldri ! Men nu kom jag på vad jag ska göra ! jag ska prata med min dator xD  Så hejsvejs leverpastej

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards