Milona1

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av milona1 milona1 - 2 mars 2011 19:19

Tjoo Nu kommer  ella o max inlägg

 

 

Hallå? Halåååååå Pandor :?: :!:

hör ni mig? eller är ni fortfarande kvar i Bitterland? Måste jag hjälpa er ur knipan? Det är jag van vid. ;) Jag måste nämligen alltid hjälpa Max när han ställer till det hela tiden…eller när han har knäppa idéer.

Pratar du om min Moonwalk i Evrons borg? Jag tycker jag fick till det riktigt bra. :cool:

Ja men på min bekostnad som vanligt.

:oops: Evrons vakter har inget danssinne…

De är riktiga arbetsdjur. De tänker inte på något annat än att beordra omkring stackars Pandor. De rör säkert inte ens en min ens om en hel cirkus skulle dra förbi dem. Vilken dag! Mina nerver är helt slut och jag får ständigt hemska bilder i huvudet: slavar, eld, vakternas elaka blick, elchockvapnet… Jag måste nog vila ut mig lite från det hela.

Och jag då! Jag har nog fått hjärtfel på kuppen av all upphetsning. :???: Vi måste ta det lugnt och koppla av lite…det gör vi med lite karneval! Den börjar nämligen idag hos Mr. Curley i stan.

Karnevalståget går i tre omgångar. Vid varje varv mpåste ni besöka 3 ställen på Panfu och lösa en uppgift vid varje: kasta godis på 3 Pandor. :) 3-3-3 det är ju lätt att komma ihåg. ;) Som belöning får ni en del av en lustig karnevalskostym vid varje station:


På hisspelaren i stan kan ni se vägen för vår karnevalsparad.

Vi berättar i morgon vad vi upplevde i Bitterland. Speciellt nyfiken är jag på Ellas version.

Heejdå

Av milona1 milona1 - 2 mars 2011 15:51

Tjoo nu har jag gjort klart det nya äventert dert var läskigt men här kommer nåra bilder av nästan hella äventyretxD

 

   Det här var början när jag fick dräkten Och max tar ett skäp med reppet!

    

Haha !

  

Där skulle vi åka och ella ar bara helt arg ! xD

  

Där åkte vi i vääg , hihi det var super kul

  

Och plösligt blev jag stor ?? XD

  

Läskigt så där såg det ut när vi kom fram dom vita är slavar som går

  

Hihi max blev lite snurig när vi kom fram

  

Så tog vi på oss kläder som slavarna hade på sig

  

Så gick vi in med slavarna Max går bakom mig

   

   Då börja Max dansa så skulle jag titta på fotot i kameran för man skulle ta en kamera ut där som tog foto,

så här såg fototo ut

   

Sen blev vi omrigande av dom men då kom ella med ett rep ner

   

så åkte vi hem

då är allt klart  ganska långt inläg sorry 

Av milona1 milona1 - 2 mars 2011 15:21

Tjoohoo ! Nu är jag inne ppå panfu och har gjort klar den magiska is diamaten för 3 gången fast den här gången tog jag att få is dräkten   Det har ju kommt ett nyt uppdrag men jag ska inte spela det för jag ska vänta tills det kommer ett bättre uppdraget som kommer den, Och vet ni vad !! Nu står svart i den nya uppdragsboken   Puhh det var skönt att höra då slipper jag följa med dig över allt när du ska fråga vart allt är  Easter det kan ju du inte säga   Alltså lyssna inte på henne för ni vet jag hittar allt  SOM OM ! Gå ut till Marianda i stället !Du bestämmer inte över mig ! 

JOHO ! (kastar en pinne) Glöm att jag tar JAG TAR DEN !!

(stänger dörren) Änkligen borta, Ibland kan Easter var lite Jobbig eller lite o lite MKT jobbig, Har ni märkt att när man kastar vatten ballonger blir det GODIS .. MUMMMS   Hihi jag kastad på anna10 så ni ser godiset xDD

 

Nuj ombestämmer jag mig jag ska göra Bitterland äventeret så Byeee

Presentation


Tjoo det här är min panfublogg hoppas ni trivs, Om ni hinner kan ni skriva nåra komentarer :D

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om panfu?
 JA!!
 NEJ!!
 Supper roligt
 världen tråkigaste spel
 världen bässtaa bästa spel !!
 tycker att det kunnit vara bättre
 allt är perfekt i panfu

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Arkiv

Regler: man får inte låsas vara nån annan Ma

Testa att prata med din dator xD

Informasjon

Dom som skriver på bloggen är

 

Milona1:Svart text

Easter: Röd text

Noah: Orange text

Easter o Noah är mina wobbysar Easter är storasyster åt Noah.

Marianda och Blåis kommer vi prata om oxå och det är mina pokopets :) Jag försöker att skriva två eller tre gånger per dar ;)

bloggar

Glömt hur man fixar me bloggar så min blogg lista är här xD......

Anzy .. Anzylanzy

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

Morys.. Morysporys

www.morys.bloggplatsen.se

Superluigi.. Mario o luigi !!

www.panfuluigi.bloggplatsen.se

Pomis.. Lillepomis

www.lillepomis.blogg.se/

Jonte... Jonteponte

www.panfukillen.bloggplatsen.se

Sanna9....sannapanna

www.sanna9.bloggplatsen.se

Gadinen.. Gaddens gula gadiner

www.gadden.bloggplatsen.se

Klar Om du vill vara med bara säg till mig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards